Czwartek, 1 października 2020
JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES W GRUPIE CZYTELNIKÓW 50+
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 531 (18/2020)
W momencie wydania książki skierowanej do osób 40+ czy 50+ trzeba mieć świadomość, która podgrupa tego różnorodnego segmentu jest tak naprawdę naszym czytelnikiem. Inaczej można popełnić masę błędów, od projektu okładki zaczynając, a na wyborze narzędzi promocyjnych kończąc. Silver Generation Publishing, czyli oferta wydawnicza skierowana do osób 50+, to nic innego jak dopasowanie treści i komunikacji do potrzeb i wartości tej grupy. Problem w tym, że niewielu wydawców ma wiedzę, w jaki sposób to zrobić! Silver Generation Publishing – dlaczego jest taki ważny? Liczba osób 50+ wzrośnie w  najbliższych latach do 222 mln. To oznacza, że największą grupą konsumentów na świecie będą właśnie osoby starsze! Już teraz w  Polsce grupa ta liczy 14 mln osób. A nasz kraj jest najszybciej starzejącym się rynkiem w Europie. Specyfika polska jest trochę inna niż pozostałych krajów ze względu na pamięć PRL-u  i  historię rynkowej, społecznej i kulturowej transformacji. Dlatego ważne jest, żeby lepiej zrozumieć tę grupę i rozpoznać jej potrzeby. Bo jedno jest wspólne dla Silversów z Polski i innych krajów – mają zasoby czasowe i finansowe i chcą je wykorzystać. Czekają tylko na dobrze sprofilowaną ofertę i skorelowany z ich wartościami komunikat. No i najważniejsze – to grupa, która kocha książki w ich tradycyjnej, papierowej formie. To kluczowe, żeby wiedzieć jak do nich dotrzeć, jakich form promocji używać i jakiego rodzaju tytuły zaproponować, bo jesteśmy obecnie …
Wyświetlono 25% materiału - 218 słów. Całość materiału zawiera 873 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się