Poniedziałek, 17 listopada 2008
„Rynek Książki w Polsce. Edycja 2008”
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru234
Wśród wielu jesiennych premier co roku pojawia się, oczekiwana przez wielu, publikacja starająca się ukazać zmiany, przewidzieć trendy i przedstawić aktualny obraz naszego zaścianka. Tegoroczna edycja „Rynku książki w Polsce” liczy (po raz drugi) cztery tomy. Księgi o zróżnicowanej objętości omawiają poszczególne fazy, jakie przechodzi książka od maszynopisu do rąk czytelnika. Mamy więc tom omawiający najważniejszych wydawców, kolejny opisuje podmioty odpowiedzialne za dystrybucję, gdzie odnajdziemy najważniejszych pośredników i detalistów. Tom trzeci to opis środowiska poligraficznego, zaś na dokładkę, w ostatnim, znajdziemy katalog postaci które są za to wszystko odpowiedzialne. Porządnie wydany (indeksy!), wyposażony w przydatne zakładki zestaw zdradza także uważnym czytelnikom nową strategię największego polskiego edytora podręcznikowego, która – jak można dostrzec na czwartej stronie okładki każdego z tomów – silnie wiąże wizerunek prezesa zarządu z ofertą wydawniczą. Co ponad te rewelacje znajdziemy w każdym z woluminów tegorocznej edycji raportu? Zajrzyjmy do każdego z nich. Kto co wydaje, czyli „Wydawnictwa” Nawet jeśli uważamy, że o sektorze wydawniczym wiemy wszystko, to i tak z wielkim zainteresowaniem przeczytamy ponad 130-stronicowe podsumowanie głównych trendów na rynku wydawniczym. Dowiemy się z niego, kto poprawia swoją pozycję, a kto ją traci. kto kogo kupił, czy jakiego autora pozyskał. Jak co roku mamy też podsumowanie ubiegłorocznej działalności wiodącej grupy wydawców oraz ich obszerną prezentację. Jak to sprzedać, czyli „Dystrybucja” …
Wyświetlono 25% materiału - 213 słów. Całość materiału zawiera 853 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się