Poniedziałek, 12 lutego 2024
LIDERZY BRANŻY TARGOWEJ
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 611 (3/2024)
W dodatku reklamowym zatytułowanym „Targi, konwenty, konferencje” dołączonym do „Gazety Wyborczej” z 30 stycznia opublikowano materiały promocyjne spółki Targi w Krakowie oraz innych firm z sektora targowego, a także zamieszczono interesujące informacje. Okres pandemii był dla sektora targowego dramatyczny, jak zresztą dla wielu innych branż. Teraz koniunktura się poprawia. „Na targi powrócili wystawcy i zwiedzający zarówno z Polski, jak i z zagranicy, co pozwoliło w ubiegłym roku firmom targowym osiągnąć 80-90 proc. poziomu sprzed pandemii. Były również wydarzenia targowe, które znacznie przekroczyły wyniki z 2019 roku”, stwierdziła Beata Kozyra, dyrektor generalna Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Artykuł zatytułowany „Targi w Krakowie. Od małej firmy do lidera branży targowej” rozpoczyna się od stwierdzenia, że „Targi w Krakowie przez ponad 28 lat działalności zapracowały na miano lidera branży targowej” oraz że „firma wyrosła na największego na południu kraju i trzeciego w Polsce organizatora targów i kongresów”. Dzisiaj firma „zapewnia zatrudnienie nie tylko kilkudziesięciu pracownikom etatowym, ale i licznym podwykonawcom: firmom gastronomicznym, hotelarskim, logistycznym, ochroniarskim i ekipom technicznym: realizatorom dźwięku, oświetlenia, technikom sceny oraz operatorom foto i wideo”. Podkreślono przy …
Wyświetlono 25% materiału - 176 słów. Całość materiału zawiera 705 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się