Wtorek, 3 stycznia 2006
Rynek książki w Polsce
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru158
W grudniowym numerze „Magazynu Literackiego KSIĄŻKI” Łukasz Gołębiewski podsumowuje rynek wydawniczy w roku 2005. Po raz pierwszy publikuje także prognozę wzrostu przychodów, które – według jego obliczeń – wynieść powinny 2,42 mld zł (w roku 2004 było to 2,21 mld zł). Poprawie uległy wszystkie wskaźniki, twierdzi autor artykułu. W tekście pojawia się także wstępne oszacowanie wzrostu łącznego nakładu wyprodukowanych książek. Ten mógł wynieść aż 12 proc. do poziomu 155 mln egz. Liczba tytułów wzrosła przy tym nieznacznie, bo o 1-2 proc., przekraczając 21 tys. Po raz pierwszy od 1989 roku spadła średnia cena detaliczna książki, co oznacza, że wzrost wypracowany …
Wyświetlono 25% materiału - 100 słów. Całość materiału zawiera 403 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się